کارِ گروهی؛ ضرورتها و مزیتها
بیشک اگر توان آحاد افراد در کار تبلیغ معارف اسلامی، همراستا و هماهنگ با تلاش سایر خادمان این عرصه قرار گیرد، اثرگذاری تبلیغی و فرهنگی به لحاظ کمی و کیفی، وسیعتر و عمیقتر خواهد شد.
هدف نهایی این مقاله این است که بدانیم چگونه میتوان از ظرفیت موجود در این طرح برای تبلیغ اسلام ناب در دانشگاهها بهتر بهره گرفت؟ به عبارت دیگر چه مدلها و شیوههایی برای تبلیغ گروهی در دانشگاهها میتوان مطرح کرد؟
نویسندگان: محمد عالم زاده نوری، حسن بوسلیکی، هادی قهار
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.